יום רביעי, 3 בפברואר 2010

שיעור אישי בשיווק רישתי

בשבוע בו השתגע גנרל מזג האויר בארצנו והשתולל בגשמים נדירים בדרום הארץ יצאתי כהרגלי לצוד שטפונות בידיעה ברורה שהפעם זה יהיה דרמטי. ואמנם כך היה סצינות שטפונות נדירות שטפו את עיננו בכל אשר פנינו.
לאחר חזרתי ערכתי את התמונות לסרטון וידאו קצר בו שילבתי גם מוסיקת רקע.
הפצתי את הסרטון לחברי רשימת הדיוור המורחבת שלי הכוללת כ-60 כתובות מייל ו...זהו.
עד היום כשבוע וחצי לאחר העלאת הסרטון לאתר יוטיוב צפו בו כ0 26,000 איש ואישה.
אין ספק שיש כאן שיעור מרתק בשיווק רשתי ויראלי . לו הייתי משכיל לצרף מסר בסופו של הסרט הרי שעל כנפי וידאו זה הייתי מצליח להעביר מסר פירסומי או אחר לעשרות אלפי אנשים...וזאת מבלי להשקיע את הסכומים הניכרים הנדרשים להעביר מסר לכמות כזו של אנשים.
אין ספק שהדרך להגיע לאנשים היא לגרום להם עניין ורגש ורק לאחר שהצלחנו לגעת ברגש או בעניין יש מקום להגניב או להצמיד את המסר הפירסומי לצופים\לקוחות פוטנציאלים.
שיעור זה ניכר כבר מזמן בדרכה של גוגל לרשת הבוחרת בעיצוב נקי ופירסום כמעט מוצנע בכל דפיה .
והכלומר של זה : בשביל לפרסם צריך בכלל לדבר אל מקומות אחרים (רגש, עניין) אצל לקוחות פוטנציאלים ורג לאחר יצירת זהות עם המסר הרגשי להביא את המסר הפירסומי וגם זאת בצינעה ולא בבוטות.
הנה הסרטון :


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה